V-Ray 4.0 'Next' verfügbar
#1
Star 
• What's New?
  • SketchUp Pro 2019 Support
    V-Ray Next for SketchUp supports the latest version of SketchUp Pro 2019.
  • Powerful Scene Intelligence
    Automatically analyzes your scene to optimize rendering — so you get the best quality in less time.
  • Adaptive Dome Light
    Faster, cleaner and more accurate image-based environment lighting. Up to 7x faster than before.
  • nVidia AI Denoiser
    Instantly remove noise while rendering based on AI-accelerated denoising technology by nVidia.
  • 2x faster Rendering
    Faster rendering with GPU-ready features.
  • Powerfull Asset Management
    Search, select and preview assets (including material setups) all from one location.
  • A deep SketchUp Connection
    Better scene management and import V-Ray Scenes from other 3D applications.
  • Efficient Render Control
    The new Auto Exposure and Auto White Balance controls will help you get a perfect image every time!
  • New Masking Methods
    Render masks for objects based on RGB colors or material IDs.
  • New Materials and Textures
    The standard V-Ray Material is compatible with PBR metallic reflections that are popular in game engines and other tools such as Substance Designer. 
• Download
• Webshop

Norbert
Zitieren
#2
Danke Norbert.
Nachdem ich gestern mit Lumion ein paar Nachtszenen ausprobiert und recht enttäuscht von den Ergebnissen war, komme ich jetzt wieder auf Vray zurück. Das wird mein nächstes Projekt. Highend Renderings. Mal schauen wie weit ich komme.
Haben die ihre Preise gesenkt? Kostet jetzt pro Jahr: € 250,- (wahrscheinlich zuzügl. Steuer). Sind ja gerade mal € 21 im Monat. Für einen CAD-Freak wie mich ist das locker drin. Big Grin
Zitieren
#3
ja, V-Ray ist nicht umsonst der 'Platzhirsch' bei den Render Plugins.

Preis der Miet-Variante hat sich zu 2018 eigentlich nicht verändert, bei der Kauf-Variante wurde mit der Version 4.0 'Next' leicht angehoben.

Genau, Preise sind netto. Bei 'Forum Regulars' wie dir kann ich da noch etwas optimieren, mail mich ggf. einfach an. Shy


Norbert
Zitieren
#4
Habe mir eine kleine Szene zusammengebaut und mit der Demo erste Ergebnisse erzielt. Gibt noch einiges zu Lernen, aber das Tool gefällt mir richtig gut.


Angehängte Dateien Thumbnail(s)
           
Zitieren
#5
Nachtszenen:


Angehängte Dateien Thumbnail(s)
           
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste